Ce culoare se poartă anul acesta?

Cele mai mari tendințe în materie de culoare din 2021 se inspiră din acest ultim an tumultuos și oferă oamenilor un sentiment de speranță, optimism și reîmprospătare pe care mulți îl caută în noul an.

Pantone Color Institute și Shutterstock au lansat în ultimele săptămâni predicțiile tendințelor de culoare din 2021, alegând culori strălucitoare și liniștitoare care se inspiră din elementele naturale. Pantone a dezvăluit miercuri că Illuminating – o nuanță galben strălucitor – și Ultimate Grey sunt culorile anului 2021, ambele reprezentând în același timp unitatea, stabilitatea și speranța.

Cu toții suntem expuși psihologiei culorilor imediat ce ne naștem. De exemplu: fetele se îmbracă în roz și băieții se îmbracă în albastru. Deși putem vorbi despre o adevărată istorie a culorilor în modă și cultură, realitatea este că culoarea are o rezonanță și mai profundă cu oamenii decât pur și simplu o tendință a modei.

Când vine vorba de alegerea culorilor potrivite, acest lucru trebuie să vă reprezinte ca afacere – există culori diferite care funcționează pentru diferite produse. Culoarea este unul dintre primele lucruri pe care le vede publicul țintă și poate juca un rol semnificativ în comportamentul consumatorului. Dacă alegerea culorii nu este potrivită, atunci produsul sau brand-ul dvs. este oarecum destinat eșecului.

Multe dintre cele mai recunoscute companii din lume folosesc culorile ca parte a identității lor vizuale și a recunoașterii mărcii, gândiți-vă doar la Coca-Cola, Apple sau Starbucks, cu ce culori le asociați instantaneu? Culorile acționează ca un identificator excelent al brand-ului și este important să vă folosiți creativitatea la maxim.

Pentru a începe, iată câteva întrebări cheie pe care trebuie să vi le puneți:

Care sunt valorile firmei dvs.? Ce culori sunt asociate cu aceasta?

Ce culori folosesc concurenții dvs.?

Care este personalitatea firmei dvs.? Există o culoare care să o reprezinte bine?

Culorile sunt o formă de comunicare non-verbală, au capacitatea de a ne afecta stările și sentimentele, așadar, asigurându-vă că alegeți culorile adecvate, acest lucru va avea un efect fundamental asupra companiei dvs.