De ce este important Logo-ul firmei?

Când luați în considerare toți factorii care intră în construirea unei afaceri, crearea unei sigle ar putea să nu pară o prioritate.

„Poate că nici măcar nu am nevoie de un logo”, îți șoptește o mica voce în minte.

Nu ascultați vocea respectivă; nu se putea înșela mai mult. A avea o siglă este o parte integrantă a transformării firmei dvs. în succes – chiar acolo in top, cu produse de înaltă calitate și recomandări pozitive.

Așa că… de ce este așa important să aveți un Logo?

  1. Atrage atenția

Clipele de atenție sunt scurte în zilele noastre – în special cele ale consumatorilor.

În starea actuală, companiile au la dispoziție aproximativ 2 secunde pentru a convinge potențialii clienți că produsele lor merită luate în considerare.

O siglă poate atrage rapid atenția spectatorilor și poate comunica valorile de bază ale unei companii într-un mod interesant. Acea scurtă durată de atenție – știți, cea care îi determină pe consumatori să vă judece afacerea după aspectul său – poate funcționa în avantajul dvs., dacă aveți un logo adevărat care să vorbească pentru firma dvs.

  1. Face o puternică primă impresie

Un logo este prima introducere a unei companii pentru consumatori. Dacă este bine conceput, poate stârni interesul publicului și îl poate invita să afle mai multe despre companie; dacă nu, tocmai ați înstrăinat o potențială bază de clienți și v-ați rezolvat practic afacerea dvs. (Glumim – parțial.)

Această primă impresie este modalitatea dvs. de a comunica imediat proprietatea asupra produsului (produselor) pe care îl vindeți sau a nișei pe care o dominați. Logo-ul dvs. vă reprezintă compania ca autoritate în spațiul dvs. profesional din start.

  1. Este baza identitații de brand

Brandingul de succes este despre a spune o poveste care va influența emoțiile clineților.

Deși este adevărat că designul de logo-uri este doar o parte a mărcii unei companii, servește ca bază pentru întreaga narațiune pe care este construită marca. Culori, tonuri, fonturi – toate acestea sunt determinate de povestea pe care încercați să o spuneți, iar sigla dvs. stabilește scena pentru această poveste. Aceste elemente se vor traduce ulterior din logo-ul dvs. pe toate materialele dvs. de marcă – hârtii cu antet, cărți de vizită,  semnături în e-mail ș.a.m.d. – creând o identitate de marcă concretă și comercializabilă.

  1. Este memorabil

Logo-urile sunt un punct de identificare; sunt simbolul pe care îl folosesc clienții pentru a vă recunoaște firma. În mod ideal, veți dori ca oamenii să facă instantaneu conexiunea dintre vederea logo-ului dvs. și ceea ce face compania dvs. dar mai important, cum îi face să se simtă.

Deoarece un logo bun este un element vizual, plăcut din punct de vedere estetic, acesta declanșează amintirea pozitivă a brand-ului dvs., pe care firma, de una singură, nu ar putea să o facă.

Și, dacă suntem sinceri cu toții, o parte din clineții dvs. vor uita probabil numele companiei dvs. (nu o luați personal – este natura umană), dar vă vor asocia imediat logo-ul cu amintirile lor despre experiența avută cu firma dvs.

  1. Favorizează loialitatea față de brand

Pe măsură ce compania dvs. crește, logo-ul dvs. va deveni mai familiar pentru o gamă largă de clienți, iar această familiaritate creează percepția că sunteți de încredere și accesibil.

Gândește-te la asta: când ieși la cumpărături pentru echipament sport și observi brusc pantaloni de trening cu sigla Nike, ești imediat gata să cumperi. De ce? Deoarece cu îmbrăcămintea Nike știi că ești pe mâini sigure; Nike este un brand în care ai încredere. Încrederea este construită pe un logo bine conceput, iar loialitatea față de marcă este rapid urmată.

Odată ce clienții dvs. vă plac, vă vor căuta din nou și din nou – iar logo-ul dvs. este ceea ce vor căuta mai întâi.

 

Logo-ul dvs este primul lucru pe care îl va căuta publicul tău atunci când va vedea orice comunicare din partea firmei dvs. Ar trebui să fie în fața și centrul tuturor materialelor dvs. de marketing, cum ar fi cărți de vizită, pliante, reclame etc.

Dacă nu aveți un logo (și unul care să iasă în evidență), atunci pierdeți ocazia de a vă face afacerea să rămână în mintea oamenilor.