Carti de vizita

TIPAR CARTI DE VIZITA

Unul dintre cele mai importante instrumente folosite de agentii de vanzari sau manageri – cartile de vizita – sunt considerate de unii ca simple dreptunghiuri de hartie cu numele propriu, functia ocupata in cadrul firmei si numarul de telefon de la serviciu dar in realitate reprezinta prima imagine de branding vazuta de client.

Cartile de vizita trebuie tratate cu maxim interes deoarece:

1. Sunt inmanate potentialilor clienti la prima intalnire, contribuind la prima impresie lasata in mintea acestora. In vanzari, prima impresie poate fi hotaratoare pentru incheierea unui contract. O carte de vizita a dvs. poate ajunge la un potential client prin intermediul altei persoane, ceea ce face ca prima impresie sa fie formulata numai pe baza cartii de vizita.

2. Arata pozitia pe care o ocupati in interiorul firmei. Functia pe care o ocupati in cadrul firmei are menirea de a nu fi tratati ca simple persoane de contact, cum ar fi o secretara, care sa ofere informatii despre persoanele angajate in cadrul firmei si despre produsele si serviciile pe care firma le ofera. Potentialii clienti vor sti pentru ce trebuie sa apeleze la dumneavoastra.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra!

3. Reprezinta o modalitate ieftina de a raspandi vestea despre dvs. si despre firma dumneavoastra. In comparatie cu alte mijloace de promovare a firmei si a activitatii pe care dvs. o desfasurati, cartile de vizita sunt unul dintre cele mai ieftine instrumente pot fi folosite in promovarea vanzarilor.

nume si prenume;

– functia;

– denumirea firmei;

– sediul firmei;

– adresa paginii web a firmei;

– adresa de e-mail a dvs. de pe server-ul firmei, precum si adresa de e-mail a firmei, la care clientii si potentialii clienti pot cere informatii suplimentare sau pot depune reclamatii si sugestii;

– sediul sucursalei, al filialei sau adresa punctului de lucru in care va desfasurasi activitatea, daca este cazul;

– numere de telefon de la sediul firmei, ale sucursalei, ale filialei si/sau ale punctului de lucru unde va desfasurati activitatea;

– numere de fax de la sediul firmei, al sucursalei, ale filialei si/sau ale punctului de lucru unde va desfasurati activitatea.

Dimensiuni

Cărţile de vizită pot avea diverse dimensiuni, unele standard, altele conform imaginaţiei designerului.
ISO 216 ( format A8) – 54×86 mm
Formatul european – 55×85 mm
Formatul US – 51×89 mm
Formatul japonez – 55×91 mm
In România este foarte folosit formatul de 50×90 mm dar şi formatul 55×85 mm.
Dimensiuni atipice care, prin pliere, ajung la una dintre dimensiunile standard ( de ex. 50×180 mm pliat la 50×90 mm)
Grafica este, de obicei, orientată orizontal, dar poate fi orientată şi vertical.

Suport

carton dublucretat de 300 sau 350 gmp
cartoane speciale de la 220 la 320 gmp ( culori şi texturi variate)
poliester
Se pot obţine efecte deosebite prin combinarea unora dintre suporturile de mai sus.

Pentru a obţine efectul dorit este necesar ca la concepţia grafică a cărţii de vizită să se ţină cont de câteva reguli:
alegerea dimensiunii adecvate
margine de tăiere (bleed) de 3-5 mm
margine de gardă de minim 3 mm
folosirea fonturilor de minim 6 puncte, pentru citire uşoară
asiguraţi-vă că sunt trecute toate datele necesare ca să puteţi fi contactat
ţineti cont de suportul ales ( dacă se alege un carton de o anumită culoare, aceasta trebuie să fie vizibilă – nu are sens să fie acoperit de print )